לצאת לדרך חדשה.להעז.לפרוח.

בואו נדבר מהלב

החיים של רובנו לחוצים, לחוצים מידי. עומס התקשורת, הרצונות והצרכים הרבים לעיתים מציפים אותנו. הדברים שמחזקים אותנו הם חיבוק חם מחבר, שיחה עמוקה עם בן משפחה, הגשמה אישית – אלו רגעי הנחת בחיינו. אנו רוצים להזמין אתכם להגדיל את רגעי הנחת. להגיע יחד איתנו, להבנה עמוקה יותר ולתובנות חדשות שיעזרו לכם לאזן את העומס והלחץ ולהצליח לראות, לייצר ולהרגיש עוד רגעים של נחת.

יש לנו מקום בטוח ונעים, אינטימי ומעצים עבורכם בו תוכלו להרחיב את רגעי הנחת שלכם.

כמכללה ותיקה (משנת 1993) ומובילה בתחומה הבנויה בראש ובראשונה מצוות של מנחים ואנשי מקצוע ההולכים באומץ בדרך הריפוי, הטיפול וההקשבה, אנו רואים חובה לקיים תוכניות לימוד מעמיקות ומקצועיות, המתחדשות ומתעדכנות כל הזמן.  אם הרצון שלכם הוא לעסוק בטיפול תמצאו אצלנו תהליך לימודים סדור, מבוסס, עדכני ואחראי. אם הרצון שלכם הוא להתפתח, להשיג שינוי פנימי כל שהוא, ללמוד ולהכיר אנשים חדשים תמצאו אצלנו בית חם ותומך, פתוח ומקצועי, מדויק ומעודכן לכל אחד מהסטודנטים שלנו בדרך להשיג את השינוי.

הבחירה להסתכל על החיים שלי ולשאוף ליותר היא כוח מניע לחיים בעלי משמעות.

הרצון הפנימי ללמוד על מנת לעזור לאחר מתחיל במסע האישי שלי. הצטרפו אלינו , אנחנו כאן מחכים לכם זה הזמן לצאת לדרך חדשה.להעז. לפרוח.

מכללת כרכור - בואו להצליח איתנו

טיפול, איזון וריפוי

נקודת המוצא בלימודי הרפואה המשלימה היא כי לגוף יש יכולת לרפא את עצמו ולפעול לאיזון ולריפוי. למרות התפיסה המקובלת, בריאות אמיתית אינה מתבטאת רק ברגיעה של מחלה או בהיעדר הסימפטומים שלה, מכיוון שבכל הופעה חדשה של המחלה, המטופלת באמצעים קונבנציונליים שונים. נפגעים מנגנוני הריפוי העצמי ואין ריפוי אמיתי.

לימודי רפואה הוליסטית

לימודי רפואה משלימה הפכו להיות עם השנים יותר ויותר פופולארים, לגיטימיים ונפוצים. יש המכנים את הרפואה המשלימה כרפואה אלטרנטיבית, אך הרפואה המשלימה איננה מיועדת להחליף את הרפואה הקונבנציונאלית אשר כבודה במקומה מונח, אלא להעניק מענה משלים ועמוק לתחלואים הפיזיים והנפשיים של כולנו.

אירועים במכללת כרכור

יום פתוח – "מפגשי מבוא"- 14.2.2023 – פרטים בהמשך

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן