בחורה מחזיקה פרח ביד - מכללת כרכור
לימור עברון גילת
לימור עברון גילת

הגעתי לשיעור הראשון שלי בכימיה, סתורת שיער ומחשבות, היישר לתוך הטבלה המחזורית, שלא ידעתי אפילו איך נכון לאחוז בה. חברי למחזור הלימודים כבר נכנסו לעובי הקורה ואני, באיחור אופנתי של 6 שיעורים בערך, ניסיתי להשלים את מה שהם כבר ידעו.

האמת היא שכלל לא שקלתי לעסוק בתחום. רק חלמתי שאת כתבותי יעטרו המלים: לימור עברון גילת-נטורופתית. בליבי אמרתי – מי מטורף למשמש כפות רגליים של אנשים זרים, לצאת עם מטופל, למסע של דמיון מודרך או לקחת אחריות כה כבדה על בריאות של אנשים. זה היה רחוק ממני שנות אור.

והנה אני שנה רביעית, מסלול נטורופתיה, רפלקסולוגית בכירה, שנייה מלהיות הרבליסטית קלינית, יודעת, רוצה ומחכה להתנפל על הקליניקה לכשאסיים את כל מחויבותי.

בעיני, מצוינותה של המכללה היא בבחירת המורים שבה. לאה אלון, מרכזת מסלול נטורופתיה, אישיות ססגונית, מעוררת השראה, אחראית עד כאב ובעלת ידע ברמות שקשה להשיג, לימדה אותי את התשוקה שטמונה בעזרה לאנשים, את כובד הראש והמיקוד שהינם הכרחיים במקצוע היפיפה הזה.

רבקה אהרוני שלימדה אותי רפלקסולוגיה וצמחי מרפא, הינה נהר שופע של ידע ברבדים עמוקים ומשמעותיים. כל שאלה, בכל תחום נענתה על ידה בסבר פנים ובסבלנות אין קץ. ההתלהבות שלה, דבקה גם בנו, התלמידים, להעמיק, להיות יסודיים, היקפיים וקשובים למטופלינו.

ואי אפשר לשכוח את רני שטורם, המורה לרפואה סינית שהפך את עולם הרפואה המסובך הזה לנגיש, פרקטי וניתן ליישום עבורנו.

פניה למורים, גם תקופה ארוכה לאחר סיום הקורסים, נענתה בשפע של רצון לעזור, להפוך אותנו למטפלים מקצועיים, משופעי כלים וקשובים בכל הרמות, אל האנשים אותם אנו אמורים לפגוש בקליניקה המתהווה שלנו. גם בעיות אישיות שלי, כמו גם של חבריי, מצאו את דרכן אל חלק מהמורים ובמפורש היה מענה רציני, מכיל ותומך לסוגיות השונות. אני מאושרת על בחירתי להגיע וללמוד במכללה הספציפית הזאת. פגשתי אנשים ומורים שאני משוכנעת שהקשר עימם, יישמר לעוד שנים ארוכות.

הנשמה שלי, נפתחה ברמות, שלא תמיד פשוט לי לפגוש אותן, אך אני אסירת תודה על ההזדמנות והדרך שהלימודים אפשרו לי.

לימור עברון גילת, בוגרת המסלול לנטורופתיה

לימור עברון גילת

תחום: נטורופתיה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן